Afscheid Monique Goossens

Beste patiënten en collega’s,

Met pijn in mijn hart moet ik afscheid nemen van de huisartsenpraktijk. Door aanhoudende klachten als gevolg van Long COVID ben ik helaas niet in staat om mijn werk als praktijkondersteuner voort te zetten.

Sinds 2012 heb ik met veel toewijding en plezier voor jullie klaar mogen staan. Het contact met patiënten en de samenwerking met collega’s heb ik altijd als bijzonder waardevol ervaren. Dat maakt dit afscheid extra moeilijk.

Ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen, de fijne gesprekken, de steun en het begrip in deze tijd. Ik kijk met warmte terug op de jaren binnen de praktijk en neem die herinneringen mee.

Ik wens jullie allen het allerbeste voor de toekomst.

Hartelijke groet, Monique Goossens

 

Bel de praktijk